1:a Advent....snart

Ute öser regnet ner och det känns inte alls som det snart är december. Men jag har i alla fall gjort mitt bästa för att skapa lite adventsstämning.
Jag har gjort fler julkort:



Och i helgen var jag och Jaana på Lisebergs julmarknad. Det är så himla mysigt att gå där. massor av ljus överallt, konstgjord snö, skridskobana, liten slalombacke och så alla försäljare som säljer så mycket fint och gott.



Härom dagen kom Åke hem med en ny glass favorit. Den har visst funnits i flera år nu men jag har inte smakat den förrän nu. Så jätte god. Har ni inte smakat den så köp den nästa gång ni handlar. (Näää är inte sponsrad av GB även om jag borde vara det  )



Och i dag har jag börjat med julbaket. Det blev lussekatter med kesella. Så nu luktar det lite jul här hemma. Så nu ska bara stjärnor och stakar upp sen så kan vi fira första advent.


Hoppas ni alla får en bra advent och att det kanske kanske kommer lite snö och kyla. (Ja jag tror på tomten med)


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad härligt det ser ut med både julmarknad och lussebullar!

2009-11-27 @ 18:38:54
Postat av: Cina

Åh den söta stämpeln har jag också. Passar perfekt på ditt fina kort Pia. Ett härligt och riktigt julkort som heter duga !

Åh har den glassen kommit igen!!! Jag gillar inte glass, men den är supergod.

Ha en fortsatt fin adventskväll :)

kram

2009-11-29 @ 22:20:23
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Jaana

Jättefint kort, med söööt gubbe !

2009-12-02 @ 13:13:12
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0